Архів. Оголошення «Луганськ кування та виготовлення меблів» від 10.01.2011 застаріло і тому приховано.
Луганськ кування та виготовлення меблів
Якщо ви потрапили на дану сторінку, то ймовірно, що вам все гарне подобається! Вірніше сказати і привабливий і практичний! Хочу вам розповісти про такий напрямок в оформленні інтер'єру як про кованих виробах і кованих елементах. Ви запитаєте який мені від цього інтерес? Резонне питання. А відповідь дуже проста, я просто напевно жінка може дивна, але я вважаю чим більше краси у світі буде, тим чистішою буде суспільство! Я дію за аналогією тих же сектантів, які як би намагаються перед богом виглядати в кращому вигляді і чим більше заманять у свої мережі релігійних фанатиків, тим їм на небі воздасться! Я не вірю у всяку маячню і просто вважаю що краса врятує світ! Я дизайнер по професії і по цьому як фахівець просто вирішила в Різдвяні свята від нічого робити розповісти світові, а можливо і окремим зацікавленим людям про те як зробити житло затишніше і красивіше. Адже так приємно коли вдома порядок і немає всього що обтяжує і обтяжує. А щоб так було потрібно для початку зрозуміти сенс всього того що слід робити для досягнення певного результату. Ось наприклад у мене мета одна, житло повинне бути мінімум захаращене і максимум бути зручним для проживання. Речі повинні бути практичними і в той же час красивими. Ви напевно будинку маєте як і будь-яка людина меблі, але я думаю ви не замислювалися про те, що меблі в будинку відіграє дуже важливу роль.
Контакти приховані
Перегляньте нові оголошення в рубриці Метал, вироби з металу
Перегляньте нові оголошення в рубриці Метал, вироби з металу
Інші оголошення в даній рубриці: |
|